Telekanallarında yayımlanan verilişlərin məzmun-janr statistikası açıqlandı
![](https://img.redaktor.az/news/2024/05/photo_239687.jpg?v=MDQ6MjQyMDI0LTA1LTAxIDE5OjUyOjIw)
2024-cü ilin birinci rübündə (yanvar, fevral və mart aylarında) Azərbaycan televiziya kanallarında yayımlanmış proqramların 23,5 %-ni informasiya və analitik proqramlar təşkil edib.
Bununla bağlı Redaktor.az-a Audiovizual Şuradan məlumat verilib.
Qeyd edilib ki, sıralamada daha sonra idman proqramları (15,2% ilə), musiqili və əyləncəli formatda proqramlar (13,9 % ilə) və reklam məzmunlu materiallar (12 %) yer tutur. Mədəni-maarif janrlı proqramların (maarifləndirici, publisistik, tarixi-mədəni və sairə materiallar) payı bütün kanallar üzrə ümumi olaraq 9,4 % olub.
![2](https://img.redaktor.az/gallery/2024/05/239687_66326534a9fec.jpg)
![2](https://img.redaktor.az/gallery/2024/05/239687_66326534ad0eb.jpg)
![2](https://img.redaktor.az/gallery/2024/05/239687_66326534ad308.jpg)
![2](https://img.redaktor.az/gallery/2024/05/239687_66326534ad4ee.jpg)
![2](https://img.redaktor.az/gallery/2024/05/239687_66326534ad681.jpg)
![2](https://img.redaktor.az/gallery/2024/05/239687_66326534ad81b.jpg)
![2](https://img.redaktor.az/gallery/2024/05/239687_66326534ada3a.jpg)
![2](https://img.redaktor.az/gallery/2024/05/239687_66326534adbf9.jpg)