TƏBİB çoxsaylı işçilər axtarır -  VAKANSİYALAR

 16:12 03.07.2024     362

Tibbi Ərazi Bölmələrini İdarəetmə Birliyi (TƏBİB) çoxsaylı işçi axtarır.

Redaktor.az vakansiyaları təqdim edir:

Data analitika şöbəsinə böyük məsləhətçi

Son tarix 21 iyl 2024 [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri, N.Nərimanov 206A, "Capital Towers" Biznes Mərkəzi

Əməkhaqqı: Rəqabətədavamlı əməkhaqqı

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
Ali təhsil (texniki ixtisaslar üzrə)
Sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi
MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı
SQL, Python, R üzrə biliklərin olması arzuolunandır
Dil bilikləri: İngilis dili - yaxşı səviyyədə
Bacarıqlara dair tələblər: 
Analitik düşünmə qabiliyyəti 
Problemi təhlil etmə bacarığı
Komandada işləmə bacarığı
Nəticəyönümlülük
Ünsiyyət qabiliyyəti
Stressə davamlılıq
Təqdimat bacarığı
Məsuliyyətlilik
Dəqiqlik İntizamlılıq.
İşin təsviri:
Böyük həcmli məlumatların təmizlənməsi, vizuallaşdırılması və təhlili ilə bağlı bütün mərhələlərin idarə edilməsi; 
Statistik və analitik hesabatların hazırlanması;
Hazırlanmış hesabatların dəyərləndirilməsi və inkişafı istiqamətində təkliflərin verilməsi;
Yeni fərziyyələrin formalaşdırılması və riyazi üsullar ilə onların yoxlanması;
Qurumun müxtəlif biznes funksiyaları ilə tələblərə uyğun sıx əməkdaşlıq edilməsi;
Toplanan məlumatların keyfiyyətinin artırılması istiqamətində təkliflərin verilməsi;
Səlahiyyətləri çərçivəsində vətəndaşlardan, hüquqi şəxslərdən, idarə və təşkilatlardan daxil olan müraciətlərin araşdırılması və aidiyyəti üzrə cavablandırılması; 
Texniki və funksional arayışların hazırlanması;
Hazırlanan hesabatların və təhlillərin təqdimatının edilməsi.
Əlavə qeydlər:
İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi
İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmələri xahiş olunur:

CV e-mail ünvanına göndərilməlidir
Mövzu sətrində “Data analitika şöbəsi - böyük məsləhətçi” qeyd olunmalıdır
CV-lər 20 iyul, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir
Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

 

Təlim və effektivliyin qiymətləndirilməsi şöbəsinə aparıcı məsləhətçi
 Son tarix 11 iyl 2024 [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri, N.Nərimanov 206A, "Capital Towers" Biznes Mərkəzi

Əməkhaqqı: Rəqabətədavamlı əməkhaqqı

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
Ali təhsil (insan resursları, idarəetmə və ya iqtisadi ixtisaslar üzrə bakalavr və ya maqistr dərəcəsi)
Performansın idarə edilməsi üzrə 3 il iş təcrübəsi 
MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
Dil bilikləri: İngilis və rus dili - yaxşı səviyyədə
Beynəlxalq sertifikatların (SHRM – CP/SCP və ya HRCI – SPHRi) olması üstünlükdür
Bacarıqlara dair tələblər: 
Analitik düşünmə 
Ünsiyyət bacarığı
Təqdimat bacarığı
İşin təsviri:
Performans qiymətləndirilməsi ilə bağlı Əsas Faəliyyət Göstəricilərinin (ƏFG/KPI), səriştələrin ölçülməsinə nəzarət edilməsi
Struktur bölmələr üzrə ƏFG-ni təyin etmək üçün fərdi, komanda və təşkilati inkişafa dəstək göstərilməsi
Performansın ölçülməsi, yarımillik izləmə, il sonu qiymətləndirövrü müşahidələr, performans nəticələrinin izlənilməsi, ƏFG nəticələrinin idarə edilməsi proseslərini əks etdirən hesabatlar, hesabat panelləri və təqdimatların hazırlanması
Geribildirim mexanizmləri daxil olmaqla fəaliyyətin qiymətləndirilməsi proseslərinin layihələndirilməsi və icra edilməsi
Müəyyən edilmiş hədəflərin illik qiymətləndirilməsi və performans nəticələrinin idarəedilməsi üzrə görüşlərin təşkil edilməsi, performansın idarəedilməsi prosesinin mərhələləri, son icra olunma tarixlərinin müvafiq formada kommunikasiya edilməsi
Performans idarə edilməsi prosesləri ilə bağlı bütün informasiyaların toplanması, qeydə alınması, struktur bölmələrdən daxil olan sualların cavablandırılması
Performans qiymətləndirmə sistemlərini, müxtəlif vəzifələr üçün səriştəlik modellərini, istedadların idarəolunması sahəsində təşəbbüslər üçün spesifik performans qiymətləndirmə iş planlarını, habelə işçi səriştəsinin qiymətləndirilməsi, inkişafı və təşviqi standartlarının tərtib edilməsi
İşçi heyətin öyrənmə və inkişaf ehtiyaclarının müəyyən edilməsi və Fərdi İnkişaf Planlarının (FİP) hazırlanmasına dəstək göstərilməsi
Davamçıların, yüksək potensiallı işçilərin müəyyənləşdirilməsi və inkişaf proqramlarının planlaşdırılması və müvafiq formada icra və nəzarət edilməsi
Performansın idarə edilməsi, qiymətləndirilməsi üzrə ən yaxşı təcrübələr və müasir trendlərdən xəbərdar olması və performansın idarə edilməsi prosesinə təkmilləşdirmələrin tövsiyə edilməsi
Əlavə qeydlər:
İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi
İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmələri xahiş olunur:

CV e-mail ünvanına göndərilməlidir
Mövzu sətrində “Aparıcı məsləhətçi (Performansın idarə edilməsi üzrə)” qeyd olunmalıdır
CV-lər 10 iyul, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir
Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

 

SƏTƏM şöbəsinə baş məsləhətçi
 Son tarix 09 iyl 2024 [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri, N.Nərimanov 206A, "Capital Towers" Biznes Mərkəzi

Əməkhaqqı: Rəqabətədavamlı əməkhaqqı

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
Ali təhsil (texniki və ya tibbi ixtisaslar üzrə)
Sahə üzrə 5 il iş təcrübəsi
MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
Sahə üzrə müvafiq sertifikat (yerli və ya beynəlxalq)
Dil bilikləri: İngilis və rus dili - yaxşı səviyyədə
Sahə üzrə müvafiq qanunlar və digər hüquqi normativ sənədlər
Bacarıqlara dair tələblər: 
Məsuliyyət
Vaxtın idarəedilməsi
Təşəbbüskarlıq
Detallara diqqət
Keyfiyyətin tətbiqi
İşin təsviri:
Əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizliyin təşkil edilməsi
Yanğın təhlükəsizliyi və mülki müdafiə işinin təşkil edilməsi
Tibbi tullantıların idarə edilməsi işinin təşkilində iştirak edilməsi
Əməyin mühafizəsi  üzrə təlimlərin keçirilməsi və biliklərin qiymətləndirilməsinin təşkil edilməsi
Dövri inpeksiyaların keçirilməsinin təşkil edilməsi
SƏTƏM işinin yerli və beynəlxalq normativ aktlara uyğunlaşdırılması
Tabeli tibb müəssisələrindən daxil olan sorğuların təhlili və cavablandırılmasının təşkil edilməsi
Tabeli tibb müəssisələrində görülən işlərə nəzarət edilməsi
Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun sənəd dövriyyəsi işinin təşkil edilməsi(hesabatlar, təlimatlar, rəsmi yazışmalar və s.)
Əlavə qeydlər:
İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi
İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmələri xahiş olunur:

CV e-mail ünvanına göndərilməlidir
Mövzu sətrində “SƏTƏM şöbəsi - baş məsləhətçi” qeyd olunmalıdır
CV-lər 8 iyul, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir
Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

 

Mühasibatlıq şöbəsinə böyük məsləhətçi
 Son tarix 06 iyl 2024 - [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri, N.Nərimanov 206A, "Capital Towers" Biznes Mərkəzi

Əməkhaqqı: Rəqabətədavamlı əməkhaqqı

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
Ali təhsil (maliyyə-mühasibatlıq və ya iqtisadi ixtisaslar üzrə)
Sahə üzrə 4 il iş təcrübəsi
MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı
ACCA FR sertifikatı
PMS arzuolunandır
Dil bilikləri: İngilis dili - yaxşı səviyyədə
Bacarıqlara dair tələblər: 
Komanda işi
Hesablama və riyazi bacarıqlar
Nəticəyönümlülük
Məsuliyyətlilik
İntizamlılıqanda İntizamlılıq.
İşin təsviri:
Əsas vəsaitlərin reyestrinin aparılması, amortizasiyanın hesablanması
Anbar hesabatının hazırlanması, mal qalıqlarının düzgün uçotun aparılması və nəzarət edilməsi
Kreditor və debitorlarla üzləşmələrin aparılması
Qəbul edilmiş sənədlərin tərtib edilməsinin tamlığını, düzgünlüyünü, qanuniliyini yoxlayır və mühasibat sənədlərinin proqram təminatına işlənməsinə iştirak və nəzarət edilməsi
Hər gün analitik uçot üzrə əməliyyatların qeydə alınması
İşçilər və təhtəlhesab şəxslərlə hesablaşmaların uçotunun aparılması
Ezamiyyə avans hesabatlarının hazırlanması, qəbul edilməsi, yoxlanılması
e-taxes.gov.az saytında daxil olan məktubların izlənilməsi, e-qaimənin izlənilməsi, daxil olan qaimələr üzrə öhdəliklərin araşdırılması, sənədlərinin tələb edilməsi
Kameral vergi yoxlaması üzrə uyğunsuzluqlara cavabların yazılması
Vergi, statistika, məşğulluq və DSMF hesabatlarının hazırlanması və göndərilməsi
Rəhbərin müvafiq tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi və gündəlik hesabatların verilməsi
Əlavə qeydlər:
İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi
İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmələri xahiş olunur:

CV e-mail ünvanına göndərilməlidir
Mövzu sətrində “Mühasibatlıq şöbəsi – böyük məsləhətçi” qeyd olunmalıdır
CV-lər 5 iyul, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir
Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

 

Elektrik

 Son tarix 12 iyl 2024 [email protected]

İş yeri: Bakı şəhəri, N.Nərimanov 206A, "Capital Towers" Biznes Mərkəzi

Əmək haqqı: Rəqabətədavamlı əməkhaqqı

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:

Ali və ya orta texniki təhsil (elektrik ixtisası üzrə)
Sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi
Sahə üzrə müvafiq sertifikat
Texniki təhlükəsizlik qaydalarını bilməli
Elektrik sxemlərini oxumağı bacarmalı
İşin təsviri:
İnzibati binanın elektrik enerjisinin fasiləsiz işinin təmin edilməsi
Avadanlıqların elektrik hissələrinin təhlükəsiz işləməsinin təmin edilməsi
Elektrik montajı, qoşulması, təmiri və texniki xidməti üzrə işlərin təşkil edilməsi
Meydana gələn nasazlıqların aradan qaldırılması üçün sistemə vaxtında müdaxilə edilməsi
İllik baxım planına uyğun olaraq tədbirlərin görülməsi
İş təhlükəsizliyinə və SƏTƏM qaydalarına ciddi riayət edilməsi
Əlavə qeydlər:
İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, 5 günlük iş həftəsi
İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmələri xahiş olunur:

CV və sertifikat e-mail ünvanına göndərilməlidir
Mövzu sətrində “Elektrik” qeyd olunmalıdır
CV-lər 11 iyul, 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir
Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlərlə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.