Təhsil sisteminin yenidən dizaynı - CONNECTED-2024-də müzakirə olunacaq

 14:43 15.10.2024     472

18-19 oktyabr 2024-cü il tarixlərində Qazaxıstanın paytaxtı Astanada CONNECTED-2024, mədəniyyətlərin və fəlsəfələrin, texnologiyaların və innovasiyaların dünyagörüşü prizmasından gələcəyin imicinin dərk edilməsi, təbiətlə qarşılıqlı əlaqə mövzusunda beynəlxalq konfrans keçiriləcək.

Qarşıdan gələn tədbirin əsas şaquli istiqamətlərindən biri də “Gələcək Təhsil və Elm” olacaq. İştirakçılar qlobal liderlik üçün intellektual kapitalın formalaşdırılması, ali təhsilin rəqabətqabiliyyətliliyi strategiyasının qurulması və müasir çağırışlar və imkanlar nəzərə alınmaqla yeni elm modelinin hazırlanması məsələlərini nəzərdən keçirəcəklər.

Bu vertikalın təşkili və həyata keçirilməsi müvafiq nazirliklər tərəfindən dəstəklənəcək: onun işində Qazaxıstan Respublikasının elm və ali təhsil naziri Sayasat Nurbek və Qazaxıstan Respublikasının təhsil naziri Qani Beisembayev iştirak edəcəklər.

“Gələcəyin Təhsili və Elmi” trekinin məsələsi sürətli texnoloji tərəqqi və qlobal dəyişikliklər kontekstində mövcud təhsil və elmi fəaliyyət modellərinin yenidən nəzərdən keçirilməsi zərurətindədir. Müasir təhsil sisteminin çox vaxt iqtisadiyyatda və cəmiyyətdə baş verən sürətli dəyişikliklərə uyğunlaşmağa vaxtı olmur. Ənənəvi tədris və tədqiqat metodları gələcəyin mürəkkəb problemlərini həll etməyə qadir mütəxəssislər hazırlamaq üçün kifayət qədər təsirli olmaya bilər.

Trenin bir hissəsi kimi qaldırılacaq əsas məsələlərə aşağıdakılar daxildir:

• Qlobal liderlik və innovasiyaları təmin etməyə qadir olan intellektual kapital yaratmaq üçün təhsil sisteminin transformasiyası zərurəti.

• Təhsil müəssisələrinin qlobal miqyasda uğurla rəqabət apara bilməsi və istedadlı tələbə və müəllimləri cəlb edə bilməsi üçün ali təhsilin qlobal rəqabət qabiliyyəti strategiyasının qurulması.

• Qlobal problemlərin həlli üçün fənlərarası, innovasiya və tədqiqatın praktiki tətbiqinə yönəlmiş yeni elm modelinin hazırlanması.

• Öyrənməni gücləndirmək və sürətləndirmək və müasir texnologiyalardan səmərəli istifadə edə bilən gələcək istedad nəslini inkişaf etdirmək üçün generativ süni intellektdən istifadə etmək.

• Yaradıcılıq, tənqidi təfəkkür və uyğunlaşma qabiliyyətinin inkişafı mərkəzlərinə çevrilmək üçün məktəblərin və universitetlərin rolunun yenidən nəzərdən keçirilməsi də daxil olmaqla, təhsil sisteminin yenidən qurulması.

Ümumilikdə trek mövcud maneələri aradan qaldırmağa və effektiv, çevik və dayanıqlı təhsil və elm sistemini tapmağa kömək edəcək həll yollarını müzakirə etmək və tapmaq üçün ekspertləri, alimləri, pedaqoqları, sahibkarları və siyasətçiləri bir araya gətirmək üçün nəzərdə tutulub. Bu, bəşəriyyətin ali ideallarını və istəklərini əks etdirən gələcəyin formalaşdırılmasında fəal iştirak edə bilən yeni liderlər və peşəkarlar nəslinin hazırlanması üçün vacibdir.

Gələcək Təhsil və Elm işində iştirak edəcək yerli və beynəlxalq ekspertlər arasında:

Yong Zhao, Kanzas Universitetinin professoru, təhsil sistemində islahatlar üzrə ekspert (ABŞ).

Ben Nelson, Minerva Layihəsinin (ABŞ) təsisçisi və baş direktoru.

Stiv King, Avropa, Mərkəzi Asiya və Amerikanın rəhbəri, Təhsil üzrə Tərəfdaşlıq (Böyük Britaniya).

Mart Aro, təhsil sistemində innovator, EdTech Estonia (Estoniya) şirkətinin yaradıcısı.

Luka Lantero, Lissabonun Tanınması Konvensiyası Komitəsinin prezidenti, ASEM (Asiya-Avropa Forumu) Təhsil Katibliyinin rəhbəri (İtaliya)/

Rafal Lev Staroviç, Ed Tech Poland şirkətinin prezidenti (Polşa).

Aleksandr Angelov, CCT Bulgaria&Poland-ın təsisçisi, Google təhsil üçün inteqratoru (Bolqarıstan).

Sergey Xristolyubov, Quacquarelli Symonds şirkətinin regional direktoru (Sinqapur).

Raya Bidshahri, İnsanlıq Məktəbinin təsisçisi və baş direktoru, müəllim, sahibkar (ABŞ).

Barbara Oakley, Mühəndislik üzrə fəxri professor, Oklend Universiteti (ABŞ).

Riz Xan, jurnalist, teleaparıcı, CNN International-ın keçmiş rəhbəri, Al Jazeera English (Böyük Britaniya).

Olqa Skoroxodova, Google (BƏƏ) Mərkəzi Asiya üzrə Hökumətlə Əlaqələr və İctimai Siyasət şöbəsinin rəhbəri.

Axilbek Kurishbaev, Qazaxıstan Respublikasının Prezidenti yanında Milli Elmlər Akademiyasının prezidenti (Qazaxıstan).

Kamil Akatov, Elm Fondu ASC-nin İdarə Heyətinin sədri (Qazaxıstan)

Gulmira Kanay, Qazaxıstan Milli Qadın Pedaqoji Universitetinin rektoru (Qazaxıstan).

Daniyar Toktarbayev, Təhsilin Davamlı İnkişafı Fondunun direktoru (Qazaxıstan).

Arnur Madenov, Bibigül Tulegenova adına Yaradıcılıq Məktəbinin direktoru, Beynəlxalq Məktəblər Şurasının eksperti (Qazaxıstan).

Almas Ordabayev, “Kvant” məktəbləri qrupunun baş direktoru, müəllim, elmin populyarlaşdırıcısı, Qazaxıstan Respublikasının (Qazaxıstan) əməkdar təhsil işçisi.

Gabit Bekakhmet, FRSA, yazıçı, Paradigm Shift təhsil qrupunun tərəfdaşı (Qazaxıstan), Maruf Fellows akseleratorunun yaradıcısı (Böyük Britaniya)

“Dəyişiklik sürətinin bütün gözləntiləri üstələdiyi müasir dünyada biz təkcə təhsil sistemini modernləşdirməyə deyil, onun rolunu və vəzifələrini yenidən düşünməliyik.