Süni intellekt təhsildə fərdi yanaşmanı gücləndirir - ARAŞDIRMA

ABŞ-nin Stanford Universiteti və BMT-nin Təhsil, Elm və Mədəniyyət Təşkilatı (UNESCO) tərəfindən birgə aparılan yeni araşdırma süni intellektin (SI) təhsildə istifadəsinin nəticələrini ortaya qoyub.
Redaktor.az xəbər verir ki, tədqiqat nəticələrinə əsasən, süni intellekt alətləri ilə təchiz olunmuş təhsil platformaları şagirdlərin fərdi öyrənmə sürətinə və maraq sahələrinə uyğun kontent təqdim etməklə akademik nailiyyətləri 27%-ə qədər artırır.
UNESCO nümayəndəsi doktor Elen Mayers bildirib ki, bu texnologiyalar xüsusilə inklüziv təhsildə – fiziki məhdudiyyətli və ya öyrənmə çətinliyi olan uşaqlarla işləyən müəllimlər üçün böyük imkanlar yaradır.
“Süni intellekt müəllimləri əvəz etmir, əksinə onların işini dəstəkləyir və fərdi yanaşma imkanlarını artırır,” – deyə Elen Mayers qeyd edib.
Araşdırmada 14 ölkədən 10 mindən çox şagirdin nəticələri təhlil edilib. Nəticələr göstərib ki, interaktiv süni intellekt köməkçiləri və avtomatlaşdırılmış test sistemləri vasitəsilə öyrənən şagirdlərin yadda saxlama və tətbiqetmə bacarıqları ənənəvi metodlarla təhsil alanlara nisbətən daha yüksəkdir.
Lakin tədqiqatçılar xəbərdarlıq edir ki, SI alətlərindən istifadə zamanı etik və təhlükəsizlik məsələlərinə ciddi yanaşmaq lazımdır. Şəxsi məlumatların qorunması, alqoritm qərəzliliyi və müəllim-şagird əlaqələrinin zəifləməsi kimi risklər də mövcuddur.
Stanford Universitetinin professoru Con Retfordun sözlərinə görə, təhsil sistemində süni intellektdən istifadə gələcəyin əsas istiqamətlərindən biri olacaq:
“Bu texnologiyalarla düzgün yanaşma sayəsində təhsil bərabərliyi və keyfiyyətini daha əlçatan edə bilərik”.
Nuriyyə NATİQQIZI