Arıqlamağa kömək edən 5 ərzaq - SİYAHI

 05:09 10.05.2020     668

Arıqlamaq və ya ideal kiloda qalmaq üçün naharın əhəmiyyətini hər kəs bilir. Ancaq səhər yeməyində nə yediyiniz də önəmlidir.

Qatıq
Səhər erkən saatlarda az miqdarda yeyilən qatıq həzm sistemini sakitləşdirir. Mədə problemi və qastriti olanlara qatıq yemək tövsiyə edilmir.

Yulaf
Səhərləri bir miqdar südlə yeyilən yulaf sizi gün ərzində tox saxlayacaq, enerji yığmağınıza kömək edəcək.

Kəsmik
İmmunitet sistemini gücləndirən kəskim əzələ xəstəliklərinin müalicəsində olduqca faydalı qidadır.

Yumurta
Yumurtanı səhər yeməyində yesəniz, sizi gün ərzində tox saxlayacaq. Beləliklə, daha uzun müddət tox qala bilərsiniz və arıqlayarsınız.

Qəhvə
Qəhvə tərkibindəki kafeinə görə qeyri-sağlam sayılır, amma dünyadakı ən yaxşı antioksidantdır və yağ yandırmağa kömək edir.