İsraf dərəcədə alış-verişin ƏSAS SƏBƏBİ
Psixoloq Stanislav Samburski alış-verişin dörd əsas səbəbini açıqlayıb.
Redaktor.az bu barədə "life"a istinadən xəbər verir.
Mütəxəssisin fikrincə, əksər hallarda insanlar öz həyatlarından narazılıqlarını düşünmədən alış-veriş etməklə kompensasiya edirlər: "Mən yeni ayaqqabı aldım - və siz artıq həyat tərəfindən işgəncələrə məruz qalan şöbə müdiri deyilsiniz, ancaq dostları ilə görüşmək üçün hər gün kafeyə gələn bir gözəlsiniz", - psixoloq deyib.
Ekspert impulsiv alış-verişin digər səbəbi kimi sosial müqayisəni göstərib. İnsanlar başqalarından pis olmamaq və ya ətraflarını üstələmək üçün də hər hansı bir şey ala bilər. Bundan əlavə, psixoloq xatırladıb ki, əşyalar almaq istəyinə reklam təsir edir, bu da süni ehtiyaclar yaradır və istəyi artırır.
“Dürtüsellik bir alış-veriş həvəsi olan insanının ən böyük bəlasıdır. İmpulsiv satın alma yüksək həssaslıq və ya diqqət çatışmazlığı ilə əlaqələndirilir. İndi isə bir düyməni basmaqla sizə yeni paltar gətiriləndə impulsivlik əziyyətlə diqqəti cəlb etmək istəyən insanları sonsuz alış-verişin borc dəliyinə sürükləyir”, - nəşrin həmsöhbəti yekunlaşdırıb.
NƏRGİZ