"Amazon" dünyanın ən qiymətli brendinə çevrilib

 14:00 18.01.2023     904

Amerikanın “Amazon” şirkəti dünyanın ən bahalı brendlərinin reytinqində ötən ilin lideri – “Apple”ı keçərək birinci yeri tutub.

Redaktor.az xəbər verir ki, bu barədə Britaniya konsaltinq şirkəti Brand Finance-in çərşənbə günü dərc etdiyi araşdırmada deyilir.

“"Amazon" 2022-ci ildə brend dəyərinin 15% azalaraq 350,3 milyard dollardan 299,3 milyard dollara düşməsinə baxmayaraq liderliyini bərpa edib”, - sənəddə deyilir. Aydınlaşdırılır ki, “marka gücü” göstəricisinin dəyərinin azalması 41,2 milyard dollar təşkil edib, korporasiyanın brendi “xarici amillərin dəyişməsi” səbəbindən daha 13,7 milyard dollar itirib, lakin şirkətin kommersiya göstəriciləri müsbət olub və itkiləri müəyyən qədər kompensasiya edib - 3,9 milyard dollar".

Ekspertlər bildirir ki, ümumiyyətlə, Amazon-un reytinqinin AAA+-dan AAA-ya qədər pisləşməsi və bu brendin dəyərinin azalması COVID-dən sonrakı dövrdə istehlakçıların Amerika şirkəti Brand Finance-in müştəri xidmətlərini daha tənqidi qiymətləndirməyə başlaması ilə bağlıdır. "Bundan əlavə, şirkət "sifariş verdiyi məhsulların çatdırılma müddətini artırıb. Bu, pərakəndə satıcının müştərilərinin onun xidmətlərini digər insanlara tövsiyə etmək istəyinin azalmasına gətirib çıxarıb", - hesabatda izah edilir. Bundan əlavə, dünyada koronavirus məhdudiyyətlərinin aradan qaldırılması oflayn alış-verişin populyarlığının bərpasına gətirib çıxardı ki, bu da "Amazon" xidmətlərinə tələbatın bir qədər azalmasına səbəb oldu.

Brand Finance analitikləri onu da aydınlaşdırırlar ki, ötən ilin lideri "iPhone" seriyalı smartfonları və iOS əməliyyat sistemində işləyən digər cihazları ilə tanınan "Apple"ın brend dəyəri hesabat dövründə 16% azalaraq 355,1 milyard dollardan 297,6 milyard dollara düşüb. Amerika korporasiyası reytinqdə yalnız ikinci yeri tutub. Bu, tədarük zəncirinin pozulması və əmək bazarında çatışmazlıq ilə bağlı şirkətin proqnozlaşdırılan gəlirinin azalması ilə əlaqədar olub ki, bu da britaniyalı ekspertlərin fikrincə, “Apple”ın əsas aparat məhsullarını buraxmaq imkanını məhdudlaşdıracaq.

Qeyd edək ki, Brand Finance metodologiyasına əsasən, "brend gücü" marketinq, kapital və biznes fəaliyyətinin qiymətləndirilməsini özündə əks etdirən balanslaşdırılmış bal kartı ilə hesablanır.

Turan İSMAYIL