Rusiyalı məktəblilər üçün ən qorxulu imtahanın adı AÇIQLANDI

 02:59 26.05.2025     147

Rusiyada əksər məktəblilər rus dili imtahanını Vahid Dövlət İmtahanı və Əsas Dövlət İmtahanı proqramlarında ən çətin hesab edirlər. Ümumilikdə, məzunlar gündə 3-4 saat imtahanlara hazırlaşmağa sərf edirlər və məktəblilərin yarıdan çoxu bu prosesdə ciddi emosional tükənmə yaşayır.

Redaktor.az xəbər verir ki, bunu “Umskul” platformasının apardığı araşdırma göstərib.

Sorğu iştirakçıları rus dilini OGE və USE proqramlarında ən çətin fənn hesab edirlər - 9-cu sinif şagirdlərinin 27%-i və hər beşinci 11-ci sinif şagirdi bu barədə məlumat verib. İkinci yerdə riyaziyyat (IX sinif şagirdlərinin 25%-i çətin hesab edir) və ixtisaslaşdırılmış riyaziyyat (məzunların 17%-i) olub.

Sosial elmlər də ən çətin fənlər sırasındadır, burada 9-cu sinif şagirdlərinin 10%-i və məzunların 15%-i çətinlik çəkir. Eyni zamanda, sosial elmlər ən populyar seçmə fənlərdən biridir: bu il sorğuda iştirak edənlərin 44%-i sosial elmlər üzrə Əsas Dövlət İmtahanını, 38%-i isə Vahid Dövlət İmtahanını verib.

Respondentlərin fikrincə, imtahanın nəticəsi hazırlıq keyfiyyətindən və biliyin həcmindən (85%) xeyli dərəcədə asılıdır. On birinci sinif şagirdlərinin üçdə birindən bir qədər çoxu (38%) imtahanlara gündə 3-4 saat hazırlaşır, doqquzuncu sinif şagirdləri isə ən çox dərslərinə 1-2 saat vaxt ayırırlar (45%).

Məktəblilər də uğur üçün vacib amillərdən qismət (48%) və stress səviyyəsini (43%) hesab edirlər. Tədqiqat göstərib ki, hazırlıq zamanı həm doqquzuncu sinif şagirdləri, həm də məzunlar tez-tez emosional diskomfort yaşayırlar. Üçdə birindən çoxu (38%) güclü tükənmişlik yaşayır, 36% tükənmişlik yaşayır, lakin yüksək səviyyədə deyil və yalnız 26% tükənmişlik hiss etmir və ya yüngül simptomlar yaşayır.

Orta məktəb şagirdləri müəyyən edirlər ki, kifayət qədər dincəlmək və yatmaq (61%), musiqi və ya podkastlara qulaq asmaq (58%) və dostları və ailəsi ilə söhbət etmək (47%) onlara streslərinin öhdəsindən gəlməyə kömək edir.

Eyni zamanda, imtahanlara hazırlıq zamanı valideynlərin dəstəyi dostların iştirakından daha vacib olduğu ortaya çıxır. Sorğu iştirakçılarının demək olar ki, yarısı (41%) ailələri ilə gündəlik olaraq hazırlığı müzakirə edir; yalnız 21% valideyn dəstəyinə əhəmiyyət vermir. Müqayisə üçün, tələbələrin 42%-i üçün həmyaşıdlarının dəstəyi o qədər də vacib deyil.

Turan İSMAYIL